På rätt väg

Det känns som att jag är på rätt väg när det gäller maten. Precis som resten av veckan har det inte varit perfekt men jag har ändå känt at jag har något sånär kontroll och det blir bättre för varje dag. Nu måste jag bara hålla fast vid det här och hoppas att jag har gått ner i vikt när jag får väga mig på måndag morgon. Annars finsn risken att motivationen försvinner igen.

Jag kom på att jag itne har tränat över huvud taget på te veckor nu. Det är riktigt pinsamt men jag har varit sjuk konstant under den här tiden. Förut brydde jag mig inte om utifall jag var sjuk utan tränade ändå. Men jag har redan förstört så mycket hos mig själv så trots att jag måste gå ner massor i vikt ska jag försöka vara lite snäll mot mig själv. Jag har inte tid att bli mer deprimerad och utbränd än jag redan är.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Va roligt att höra! :D



Jag har inte heller tränat på jätte länge :( Men nästa vecka så ska jag börja träna igen <3

2010-03-19 @ 07:39:26
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Kate

Bra blogg!!

2010-03-19 @ 07:58:48
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0