Stress

Jag är lika bra som vanligt på att uppdatera i bloggen men jag skriver när jag känner att jag har någonting att berätta och de senaste veckorna har jag ändå känt mig som ett vandrande lik. Kort sammanfattat så har jag varit sjuk i två veckor, försökt hitta motivationen till viktnedgång igen och det börjar komma nu, pluggat som en galning för att jag är i sista minuten med precis allt och nojat över framtiden.

Jag fick just en mindre ångestattack när jag skulle skicka in ansökan till högskolan så det får vänta tills en annan gång. Visst ska det bli skönt att ta studenten men jag är helt övertygad om att jag är så värdelös att jag aldrig kommer komma in på "min" utbildning och aldrig kommer få jobb. Dessutom ska jag nog inte plugga nu i höst men jag tänkte slänga in en ansökan i alla fall. Just nu lutar det åt internationella affärer i Kalmar så jag blir ekonom efter det. Men jag är så trött på stress. dtress över framtiden, stress över skolan, stress över hur det är hemma just nu. It´s killing me.

jaja, nog pratat om framtidsnojja. Jag vet inte vad vågen visar just nu men det blir en överaskning när jag väger mig nästa måndag. Idag har jag ätit ca 500 kalorier. Det känns ju sjukt onödigt men med tanke på hur jag har hetsat de senaste månaderna så kunde det ha varit mycket värre.

På söndag fyller F äntligen 18 år :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja det var länge sen! Jag har varit/är sjuk men just nu så har jag bara rethosta (stavning) och det är sjukt jobbigt och jag har snart varit sjuk i 2 veckor jag med -.-

Och med maten så känns det som att jag börjar få tillbaka kontrollen igen väldigt skönt :)



Ja jag fyller äntligen 18! :DDD<3<3

och vi måste träffas nån dag tycker jag ^^

KraM<3<3

2010-03-17 @ 09:41:46
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0