Svag

Jag har en jättekonstig känsla just nu. I vanliga fall brukar det bara kännas underbart att vara tom, svag och yr efter att man har varit duktig i en vecka. Men just nu känner jag mig bara sjukt svag, överhettad och illamående. Visst är det en härlig känsla men samtidigt lite obehagligt. Det är snarare konstigt eftersom jag faktiskt har ätit den här veckan även om det varit ytterst lite.

Idag sätts min kontroll på prov till det yttersta. Pappa ska hämta hem thaimat och sedan ska vi til lfarmor som alltid bjuder på fika. Men jag har en plan, nu gäller det bara att följa den. Jag tänkte att om jag äter av thaimaten men mest äter grönsakerna och skippar riset samtidigt som jag mosar runt det så att det sur ut som om jag har ätit mycket och sedan skyller på att jag är mätt hos farmor borde det gå bra. Hon blir väldigt lätt misstänksam så jag får nog lov att ta en kaka eller något men sedan får det vara nog för idag.

Har jobbat på katthemmet imorse så det blev lite motion i alla fall. Nästa veckam åste jag komma igång med träningen men är lite rädd att förstöra min kontrollkänsla då. Det går alltid bättre för mig med maten när jag inte tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0