Kaos

Nu är jag tillbaka från den mest galna resan jag någonsin har varit på. Både på gott och ont. Men det är illa att det här var värre än de tidigare resorna som också brukar gå snett på ett eller annat sätt. Kommer inte kunna sammanfatta allt men i korta drag kan jag säga så här. J fick snedtändning två gånger, fick jaga henne genom hela stan mitt i natten och i handgripligen hindra henne från att hoppa ut från balkongen på fjärde våningen. Andra gången kom en hel polisstyrka och knackade på rummet vi var på (dvs hos två svenska killar vi träffade där). De knackade på och var grymt arga för at J i ren ilska hade kastat glasflaskor från balkongen men det värsta av allt var att jag och en av killarna hade lämnat en joint på balkongen. Som tur var kom inte polisen in utan lät det vara. Ren tur att vi inte blev upptäckta och åkte fast för innehav av droger. Dagen innan hade vi liksom fått en stor bit av deras hotellgrannar för att de skulle åka hem och inte ville ta med sig det tillbaka. Kul att förklara det för familjen om jag hade åkt fast i Spanien liksom. Aja, annars har det varit lugnt. hehe...not! Men resten av det som har hänt är det för tillfället censur på.

Jag vet inte hur det har gått med vikten än. Har inte vägt mig än men gör det antingen idag eller imorgon. Visst har jag ätit onyttigt men det har inte funnits tillfälle att hetsäta som jag brukar och jag har inte fått i mig överdrivet mycket alkoholkalorier eftersom vi rökte istället. Åtminstone de sista dagarna.

Kommentarer
Postat av: felicia

Vi måste ses snarast hihi vill höra allt :)



KraM<3<3

2010-05-30 @ 15:17:47
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: ojdå xD men när de hände var jag inte rädd eller jo innan de hände var jag de då trode jag fan att jag skulle dö haha men efteråt så känndes de som att jag hade vart nån helt annanstans jag vet inte var men inte här iaf haha.



ja men jag hör av mig den här veckan som kommer :)



KraM<3<3

2010-05-30 @ 16:01:19
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0