Veckointervaller

Hm. Det verkar som att jag skriver ett inlägg i veckan här. Det är illa och efter det här inlägget kommer det dröja en vecka till eftersom jag åker till Mallorca inatt. Om två timmar åker jag för att hämta upp mitt resesällskap. Helt underbart ska det bli men jag har lite ångest. Om jag är borta i en vecka innebär det att jag missar ungefär sex värdefulla träningspass som jag brukar gå på. Aja, det löser sig nog och nu tänker jag bara ha trevligt i en vecka.

Idag har jag lämnat in min sista uppgift någonsin på gymnasiet. Där kan vi börja snacka underbart. Plus att jag garanterat har tre MVG i år, förhoppningsvis blir det typ fem. I sådana fall innebär det att jag kommer ha mer än 10 MVG när jag går ut gymnasiet. Det känns ju faktiskt helt okej.

So long! :D

Kommentarer
Postat av: felicia

Ha de så trevligt! :D <3

Vi måste ses när du har kommit tillbaka ^^



KraM<3

2010-05-21 @ 22:39:40
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: felicia

Sv: Åh va skönt! :)

Tack för tipset de ska jag prova ^^



KraM <3<3

2010-05-22 @ 07:43:21
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0