Dejt

Hm, här går det bra med uppdateringen känner jag. Men det är så mycket som händer så allt annat kommer lite vid sidan av. Jag är så fruktansvärt värdelös som inte klarar av det här och som på fullt allvar går och köper godis varje dag för att dämpa mon ångest. Då var det till och med bättre när jag använde skärandet för att dämpa ångesten. Igår tog jag dock ett beslut. Att från och med imorgon är det så att allt som kommer ner i min mage ska också komma upp igen. Åtminstone när jag är själv här hemma för det är då jag äter. Ingen återvändo nu.

Idag får jag däremot leva med att känna mig fet och äcklig. Har blivit utbjuden på en dejt och det känns fruktansvärt. När någon använder ordet dejt för att bjuda ut en blir det bara ännu mer spänt plus att jag är livrädd för seriösa förhållanden. Jag menar verkligen livrädd. Har på allvar fått typ panikångestattacker över sånt förut. Det blir inte direkt bättre av att han har lagat middag till mig nu. Liksom wtf!!? Jag kan inte äta när andra tittar på men hela hans värld verkar kretsa kring mat. Åh det här kommer aldrig funka men hur ska jag säga det till någon som gillar mig? Hhar aldrig varit bra på ordet nej.

ush och fy. Jag är nog den enda människan i hela världen som blir deprimerad av att gå på dejt. Men strunt samma. Om jag överlever och lyckas undvika att bli apatisk resten av veckan så lovar jag att uppdatera här snart igen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hoppas du har det trevligt på dejten :)



När kommer du hem? Jag saknar dig och ditt stöd <3



KraM<3

2010-11-21 @ 18:14:05
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: okej men då är det inte så jätte lång tid kvar då tills vi ses :)



Problemet nu är bara hur jag ska säga att jag måste ha hjälp och att säga till mamma att jag lider av äs...



KraM <33

2010-11-21 @ 21:28:52
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0