Orkar inte mer



Jag orkar inte mer. Jag känner hur ångesten tar över mig mer och mer medan allt annat får stå åt sidan. Jag ser hur mina armar ärras än en gång och det är en mentalt smärtsam påminnelse om att jag alltid kommer vara fucked up. Precis när allt var över börjar det om på nytt igen och jag orkar inte. Den senaste veckan har jag tänkt ganska mycket på vad det var som fick mig att fortsätta leva förra gången det här hände. Den gången var det verkligen 100 gånger värre än det är just nu och ändå var det någonting som fick mig att inte ta det sista steget. En liten spärr som räddade mitt liv. Men vad är det som gör att jag inte klarar av samma påfrestningar den här gången? Detta är inte ens i närheten av det men ändå känns det precis lika illa. Jag har samma tankar men ajg vet att jag måste orka även den här gången.

Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.

Är inte det titeln på någon bok? Hm, det stämmer jävligt bra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja visst är det jobbigt jag har gått i flera veckor och tänkt på det här. Men igår tog jag mod till mig och berättade att jag måste få hjälp med å ngest o skit och jag tycker att du ska söka hjälp för det också som du skrev, vi är ändå värda det. Slippa ångesten fan va skönt :P fast det låter ovärkligt på nått sätt.



KraM KraM <33 Ja det gör viii! :D

2010-11-29 @ 16:57:29
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0