Status



Dagens status är ångest. Vill börja med att säga att detfaktiskt gick jättebra igår och han är världens snällaste människa men jag klarar inte av det här. Idag har jag bara känt ångest och den har varit så stark att jag började skära igen efter ett lååångt uppehåll. Vad är det för fel på mig? Jag hatar att släppa människor in på livet och när man träffar någon som verkar se rakt igenom en blir det bara för mycket. Har varit ett totalt nervvrak hela dagen och jag vet inte hur jag ska förklara det här för honom. Jag har lovat att träffa honom igen men det var igår när jag mådde bra. Nu vill jag bara lägga mig ner och dö eller något. Måste förklara på något sett innan det är för sent eller vad man ska säga.

Dessutom var han ett totalt hälsofreak så all min matångest som har minskat lite i styrka den senaste tiden kom tillbaka direkt. Inte för att jag har spytt idag som jag sade att jag skulle men nog blir det gymmet ikväll i alla fall. Jag behöver samla tankarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0