Träning



Hejsan.

Jag slänger in ett snabbt inlägg innan jag åker iväg för att hämta barnen från skolan. Eftersom operationen och allt annat jobbigt ät över nu får jag börja träna igen men det är så svårt att komma igång när man är på ett nytt ställe och inte vet hur allt fungerar. Anyway. N hörde av sig för några dagar sedan och frågade om inte vi kunde träna tillsammans. Gissa om jag blev glad? Så nu har jag köpt gymkort och gruppträningskort. Tyvärr är det väldigt dyrt här men det är värt det. Måste komma igång med det här nu. Var där igår kväll och gymmade och åkte dit igen idag. Inte så länge men jag måste börja någonstans. :) Dessutom körde jag body flow igår kväll. Riktigt skönt efterosom jag har problem med ryggen och dessutom är så sjukt stressad just nu.

Det jobbiga är att jag har lite gymskräck men jag ska verkligen övervinna den. Lite svårt bara med tanke på att precis alla killar i den här jäkla stan är så söta så jag vill ju inte skämma ut mig på gymmet haha.

Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh va roligt att du har kommit igång med träningen igen :D

Jätte fin bild :)



KraM<33

2010-11-04 @ 14:34:24
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: h2o

har du barn? hur gammal är du?

2010-11-08 @ 09:48:25
URL: http://vatten.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0