Ny människa eller nöja sig med det man är?



Varför ska jag alltid, och då menar jag alltid, se till att sätta mig i situationer som jag inte kan (eller vill) ta mig ut ifrån? När jag åkte till Finland gjorde jag det med tanken att jag skulle göra ett ärligt försök till en nystart. Det har inte gått så bra. Jag tänkte lägga ner cigaretterna helt, även feströkandet vilket har gått fullständigt åt skogen. Jag tänkte att jag inte skulle kunna röka på eftersom jag ändå inte har några kontakter här. Vad är det första jag gör? Skaffar mig kontakter. Det är jag i och för sig glad över så det räknas nog inte. Jag tänkte lägga min så kallade "player-karriör" på hyllan och bli seriös. Men hur går det nu när jag väl har hittat någon här som jag gillar? Jag får panik som vanligt och känner föratt göra något jävligt taskigt.

Men det värsta av allt. Jag tänkte att jag på allvar skulle ta tag idet här med maten. Att jag äntligen skulle nå mina mål och drömmar. Bli den människa jag vill vara. Detta är också det som har gått absolut sämst. Det mål som har skitit sig totalt och som nu känns längre bort än någonsin. Det här fungerar inte längre. Jag måste ta tag i det här och sluta självömka hela tiden.

Någonting positivt är i alla fall att jag nu känner mig lite mer pressad att bli smal och snygg på grund av J.H. Hm kanske.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Har du träffat en kille? :D <3



KraMar<3

2010-11-02 @ 08:19:05
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Okej. Haha ja men rusa inte in i något som känns fel för dig :)



KraM KraM <3

2010-11-02 @ 11:24:30
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0