Komiskt



Igår var den perfekta dagen. Helt grymt roligt och skönt. Var först i Helsingfors och shoppade i flera timmar och sedan åkte jag hem för att göra mig i ordning innan jag åkte på förfest hos N för att sedan gå ut här i stan. Inte nog meda tt vi hade grymt kul men det bästa av allt kommer här. I förra inlägget klagade jag över att jag inte vet om någon här brukar röka på och att jag inte ville fråga. Men igår mitt i fyllan så slänger N ur sig helt plötsligt: "Brukar du röka grönt?". Åhh vad lycklig jag blev i den stunden. Den första människan jag över huvud taget träffade här i stan är den som kan fixa röka åt mig. Visserligen har de hemska överpriser här men strunt samma. Vet iof inte om det blir av nu på ett tag men det känns ändå skönt att ha den "diskussionen" avklarad.
 Plusa tt hon fick min hemlängtan att minska när jag berättade om det så nu vill jag inte sätta mig på första, bästa plan hem.

Oj nu kan jag inte ens formulera mig ordentligt men det är för att jag är lite stressad.

Eh, maten ska vi inte ens prata om. Vet fortfarande inte vad jag väger men jag har ätit så sjukt mycket och igår blev det ju en del dricka om man säger så. De hade " euros-kväll på krogen igår. Behöver jag säga mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0