Long time no see



Hej. Jag har verkligen inte varit särskilt aktiv här de senaste veckorna. Visserligen hade jag förberett er på det eftersom jag precis har haft min operation men tyvärr går det inte att skylla på den. Visst har det gjort riktigt ont men jag har mått relativt bra, suttit mycket vid datorn och haft allmänt tråkigt i två veckor. Men! Jag som trodde att jag skulle slippa höstdepressionen i år eftersom allt har känts så bra nu har fått tänka om. Inte för att låta mjäkig men jag har mått fruktansvärt dåligt mentalt den senaste tiden och det vlir bara värre. Just nu vill jag bara sätta mig på första bästa flyg hem och träffa alla älskade människor där hemma. Jag antar att jag egentligen har det bra här men det var så chockartat när deppigheten slog till med full kraft igen. Det var oväntat helt enkelt.

Tro det eller ej men inte ens maten har gått bra. Jag är nog den enda människan i hela världen som lyckas överäta trots operation i munnen/halsen. Det har varit samma sak båda gångerna jag har opererats i det området. Någonting är allvarligt fel när man inte kan sluta äta trots att det gör så sjukt ont. Men nu när halsen börjar läka kan jag kanske spy igen snart. Om jag vågar ta risken att bli påkommen vill säga. Tror inte att jag bryr mig egentligen. Inet just nu när jag ändå bara vill hem. Men ja, självklart vill jag inte åka hem med svansen mellan benen och skammen som tynger mig.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: M håller på och fixar i köket, kaklar fixar ny fläkt osv och han var väl irriterad över något vad som hälst det spelar ingen roll om det är på någon annan eller någon sak jag får alltid skiten, så han säger att jag aldrig hjälper till hemma ( det gör jag! Jag diskar,städar och tvättar)jag satt och kollade på tv medans han stod i köket och skrek på mig. Sen så säger han att mitt liv inte behöver krätsa kring tven :O det gör det inte heller och sen så säger han att jag aldrig kommer att få ett jobb osv.



Det är lugnt ^^ och självklart kommer jag inte att glömma bort dig! <3 Det kommer bli kul att träffas i jul när du kommer hem på besök hihi.



KraMar<3<3

2010-10-19 @ 22:31:41
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0