Mår inte bra



Som rubriken lyder. Jag mår inte bra just nu. Det är ingenting jag skriver för att självömka men anledningen till att jag fortsätter upprepa det är att jag själv inte har insett det förren nu och jag försöker erkänna det för mig själv. Det är läskigt att jag har mått på samma sätt i så många år men inte förrän nu förstår på allvar att det inte är helt ormalt. Det enda som känns ännu läskigare är att jag inte vill inse det här. Jag vill fortsätta leva i min lilla bubbla. Framför allt har jag en fruktansvärd instinkt att börja skära igen just nu men det går inte. Jag kan omöjligt dölja det för barnen i ett år.

Gah, jag svamlar igen. Men maten går åt helvete rent ut sagt. L och jag bakar alltid när jag är själv med barnen på helgerna så igår stod chokladmuffins på schemat. Inte okej! Ännu mindre okej att jag åt så jag mådde illa på allvar. Kunde lätt ha spytt utan att ens försöka. Tyvärr kan jag inte komma med någon viktuppdatering då jag inte har vägt mig.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag insåg också hur illa jag mår förra veckan men det ända som snurrade i mitt huvud var " när jag väger 43kg så får jag söka hjälp om jag fortfarande vill" Haha.. sjukt.



Det är inte så långt kvar tills vi ses ;) det kommer nog gå ganska fort hihi.



KraM<33

2010-10-25 @ 07:15:35
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0