Massuppdatering?



Hm. Jag måste ju säga att jag är bra på att massuppdatera ena dagen bara för att inte skriva någonting de nästföljande dagarna. Men nu har jag i alla fall en förklaring till det. Jag har ju varit själv med barnen plus hyperaktiv hund nästan hela veckan så det har verkligen varit fullt upp hela tiden. Nu är föräldrarna hemma och jag har fått världens sötaste present från Skottland. =) Idag kommer pappa, M och S också. Det ska bli grymt skönt men samtidigt är jag nervös för att det kommer bli helt spänt. Min familj och familjen här är verkligen som natt och dag.

Maten går åt helvete rent ur sagt. Att jag just har suttit och ätit "toffee waffles" till frukost säger väl mer än tusen ord.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej!

Det var länge sen nu tycket jag x) Hur går det för dig med ALLT? :)



KraMar <33

2010-10-12 @ 06:34:50
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Okej :) Ja det blir spännande o se på fredag hur mycket jag har gått ner då.

Va tråkigt att det inte går så bra :( Jag kan ju inte påstå att det går så bra för mig heller just nu. jag kan vara duktig i 2-3 dagar men sen så förstör jag det igen...

Ja vi får ses i jul, det ser jag fram emot :)



KraM<3

2010-10-12 @ 15:24:29
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0