Long time no see

I vanlig ordning har jag uppdaterat dåligt och i vanlig ordning är jag totalt oinspirerad till att skriva någonting vettigt. Jag vill börja med att berätta att det är mindre än två månader kvar tills jag kommer hem. Lycka! Men det innebär också att jag måste sätta fart med min viktnedgång. Jag ser ut som en dallrig flodhäst just nu. Inga kläder passar och jag måste köpa bikini typ imorgon. Ei okei.

Vad ska jag egentligen göra för att bryta dessa mönster?

Idag har jag ätit typ sex bröd och lite pasta. Så fruktansvärt pinsamt att skriva men det är sant. Visserligen har jag nästan inte ätit någonting annat men sex bröd plus pasta. Det är väl minst sagt tillräckligt.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag saknar dig!!!<3

Jag kämpar för fullt h´är med vikt nedgången men vad hjälper det när jag äter som en gris på helgerna xD sorgligt.



Hm det ända tipset jag har för att bryta mönstret är att bara göra det,inte tänka. Lätt och säga jag vet men jag vet fan inte hur man får motivationen som vi hade förut.



KraM <3<3

2011-04-09 @ 12:01:00
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: asså jag har väl gått ner 1kg men jag går ner mycket sen går jag upp lite osv.

Men jag ska försöka att undvika mat så mycket som möjligt och göra min egen mat om jag ska äta.

Usch jag förstår dig, det är inte kul att köpa bikini :/

Men precis sommaren är snart här det går fortare än vad man tror.

Men vi får stötta varandra och göra vårat bästa <3



KraMar<33

2011-04-10 @ 11:26:53
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0