Misslyckad

Det går som vanligt inte bra med bloggandet men just nu känner jag mest att jag skriver för min egen skull och då blir det helt enkelt när jag har orken till det. Ska försöka att bättra mig i alla fall.

När det gäller maten så har jag bara varit totalt misslyckad sedan sist och då menar jag mer misslyckad än vanligt. Jag har inte vägt mig men min hetsmage är utan dess like och jag lever i princip på pringles (min nya last efter att jag förätit mig på allt annat). Jag skojar inte när jag säger att jag har tomma pringlesrör som ligger precis över allt och det är så fruktansvärt pinsamt.

Här kommer min kostplan för de närmaste dagarna. Jag måste skriva det här annars kommer jag garanterat misslyckas.

Imorgon: Fasta
Torsdag: Fasta
Fredag: Så lite som möjligt men jag kan inte garantera en fasta när helgen kommer eftersom alla är hemma då.
Lördag: Valborg vilket innebär mat när man är i Finland men jag ska bara smaka liet på allt så det inte verkar misstänksamt. Sedan får det räcka.
Söndag: Kanske en mycket liten måltid mat.

All typ av dryck är däremot tillåten. Annars kan jag inte stå emot att hetsäta. Ska försöka hålla mig till te, sockerfri saft, kaffe, juice och kanske mjölk för att mätta lite. Det var länge sedan jag fastade nu men jag orkar inte med det här längre. Om två månader är jag i Turkiet och det är inte alls okej att se ut som jag gör nu.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: haha ;) det är inte så lätt. Okej jag längtar tills du kommer hem!



Vi kan ju köra din kostplan tillsammans? :)



Kram<3

2011-04-26 @ 18:45:03
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Jo visst har jag gått ner från högsta vikten nudå så har jag gått ner ca 3kg. Men det är så störande endå att faila :(

Ja men det låter jätte bra :D

Det kommer vi iaf att klara.



Kram <3



2011-04-26 @ 19:48:38
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Tack så mycket. Jag kan ju erkänna att jag var ju inte mycket bättre jag misslyckades rejält :( Men som sagt nya tag! :)



KraM <33

2011-05-07 @ 17:04:18
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Haha nej det är inte han ^^

Åh jag längtar tills du kommer till sverige igen!

Är allt bra med dig och hur går det med allt?

KraM <33

2011-05-10 @ 14:57:21
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: haha det är inte så lätt ^^ ja du ska få veta när du kommer till sverige vill inte ta det så här hehe.

Okej, ja det har inte gått så bra för mig heller med vikten jag har tillåtit mig själv att äta och det är helt sjukt....men nu blir det ändring på det jag ska ju för fan bli smal nångång :P



KraM <33

2011-05-12 @ 12:44:43
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0