Fetare



Jag har gått ned ca 0,4 kg från igår. Nöjd. Men det jobbiga är att även om jag går ned i vikt så ser jag fetare ut. Min mage står rakt ut idag. I och för sig har jag överätit men jag har spytt upp det plus att jag ska iväg och träna klockan sju. Men det känns ändå som att jag kommer ha gått upp massor i vikt imorgon. Det innebär också att jag kommer vara fetare än fetast när jag åker hem och hela släkten kommer kunna se mig. Ska bara försöka överleva dess tre veckor och hoppas att ingen märker när jag spyr. För jag vägrar at behålla julmaten i magen.

Däremot kollade jag på gamla bilder igår och såg bilder från ett tillfälle när jag faktiskt vägde ett kilo mindre än jag gör nu. Men jag såg ut att väga 10 kilo mer än jag gör nu. Det måste alltså betyda att jag har mer muskelmassa och mindre fettprocent nu. :D Det känns bra för det är faktiskt det som är viktigast för mig. Muskler vill jag ju faktiskt ha.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är fint med muskler :)



Sv: Haha alla ser nog fin ut i träningsbyxor, byxorna håller in magen... När jag ser på mig själv så ser jag verkligen INTE det jag ser på bilderna kan jag ju lungt säga. Jag har en äckelmage som vägrar att försvinna irriterande >:(



Härligt! Då ses vi på söndag, Kram <33

2011-12-14 @ 20:59:10
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0