God fortsättning

God nytt år alla fina. Gissa om jag har många nyårslöften trots att jag officiellt sett aldrig har några? Jag SKA gå ned i vikt, ska fortsätta träna lika bra som innan och helst bättre och framför allt så ska jag bli bättre på att uppdatera bloggen. ;)

Jag har ingen aning om vad jag väger nu eftersom mamma inte har någon våg hemma. Skulle tro att jag har gått upp till min maxvikt igen för jag vill bara lägga mig ner och gråta när jag ser mig själv idag. Vill hellre dö än att se ut så här. Vill hellre dö än att gå till ABC när jag ser ut så här. Tänker inte äta någonting alls på flera veckor nu. Middag på nyårsfesten men jag tänker bara peta i maten och alkohol såklart men that´s it.

Måste åka tåg för att komma till festen ikväll. Ångest. Jag får panik av bussar och tåg. Måste träffa en kille som jag hade en liten fling med på festen = ännu mera ångest. haha nu hör ju...låter det som att jag kommer få en angenäm start på det nya året? Hoppas att ni får det desto bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0