Hemfärd

Igår förstörde jag hela dagen genom att hetsäta helt fruktansvärt mycket. En del spydde jag upp men inte allt så jag var helt övertygad om att jag skulle ha gått upp ett kilo eller två i vikt idag. Men inte då...idag visade vågen minus 0,5 kilo. Om jag sköter den här dagen kanske jag har chans att komma under min "självmordsvikt" innan jag åker hem imorgon till och med. :D

Har tyvärr ätit frukost idag, inte jättenyttigt heller men de kalorierna försvinner när jag tränar idag. Ska nog dricka en proteindrink efter träningen också. Jag vill inte förlora muskler även om jag vill förlora vikt!  Men ja, undra på träning. Ska ju gå till friskis för tredje dagen i rad idag och mina benhinnor verkligen skriker att jag inte borde göra det. Men jag får ångest annars. Det här är sista gången jag tränar på friskis i Kalmar den här terminen och hur töntigt det än låter så känns det skitjobbigt. Även om jag kommer gå i Eskilstuna. Det är inte samma sak. Åhh hoppas att jag inte knäccker mig totalt idag. Voltaren, tigerbalsam, förband så kanske, kanske jag klarar mig.

Borde plugga men nee...fixar det på måndag. Har visst inget inbokat då i alla fall. Men imorgon åker jag heeem! Längtar. Och speciellt längtar jag tills på söndag då jag får träffa F igen. :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh det kommer bli så roligt! :D lääängtaar haha.



Kram <3

2011-12-15 @ 21:39:22
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: S

ååh vad snäll du är som bryr dig <3 Jag vet inte riktigt hur allt är, känner mig så himla splittrad.. men nu är jag tillbaka i alla fall med bloggandet. skönt att du inte gick upp efter hetsen btw :)

2011-12-16 @ 00:07:58
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja det har varit en härlig känsla men nu så mår jag sisådär igen men det är väl så. Men ikväll kommer jag vara på topp iaf :D



Ja asså stan öppnar 12.00 :) För mig så spellar det inte så stor roll du får bestämma tycker jag ;) Hehe ( besluts ångesten själv )



Kram <3

2011-12-17 @ 13:06:35
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Haha! Men 14.00 blir jätte bra ska vi ses utanför smak då? :)



Kram <3

2011-12-17 @ 14:34:21
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0