Hemma

Nu är jag hemma i Eskilstuna igen och fruktansvärt fet också. Farmor tvingade i mig mat det första hon gjorde igår och idag blev det tårta hemma hos N. Har redan gått upp ett kilo och imorgon vågar jag knappt väga mig. Jävla skit. Kan inte visa mig på ABC i januari om jag ser ut så här. Allt som åker ner måste nu åka upp. Problemet är att jag inte är van vid att behöva spy tyst längre så jag är rädd att bli upptäckt. Åhh längtar redan till ensamheten i Kalmar. Det känns så dubbelbottnat. På ett sätt är jag så otroligt lycklig att vara här och få träffa vänner och familj igen för jag har saknat alla så otroligt mycket. Men samtidigt känner jag verkligen att det här är inte mitt hem längre. Mitt hem är i Kalmar. Det är där jag har mitt liv. Eskilstuna river upp så mycket minnen, får mig att återuppleva den ångest och olycka jag känt tidigare. Staden tar mig tillbaka till en annan tid. Ett ställe där tiden stått stilla.

Men imorgon får jag äntligen träffa F. Då ska vi prata av oss. =)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Haha visst jag var trött men det var sååååå värt det att åka in till stan och träffa dig och prata av sig lite med dig har saknat det så otroligt mycket <3

2011-12-19 @ 07:37:02
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0