Julångest

Nu börjar julångesten sprida sig rejält. Jag älskar egentligen julen eftersom det är et tav få tillfällen då jag faktiskt träffar mina kusiner, faster och så vidare. Men all denna mat! Jag orkar inte. Som om inte det vore nog så fyllde jag ju 20 i onsdags och mina föräldrar är skilda. Resultatet: Födelsedagsfirande gånger två, julfirande gånger två (nästan tre till och med), farfars födelsedag i december, lillebrors födelsedag i december =  viktuppgång.

Anyway, jag kämpar på. Har gått upp i vikt men ironiskt och lyckligtvis nog så vågar jag inte gå in i köket idag eller de närmaste dagarna. Min absolut största fobi är ju döda fåglar och döda gnagare/smådjur kommer inte långt efter. Nu har vi en konstig stank i köket och pappa tror att en råtta har lagt sig och dött i väggen/under golvet. Haha töntiga jag började gråta när han sade det och vägrar nu att visa mig där inne. Borde åtminstone gå ned i vikt nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0