Minus



Nu äntligen visade det rejält minus på vågen. Totalt har jag gått ned fem kilo från min högsta vikt men jag måste ändå ner ett kilo till för att ens hamna under mina så kallade "självmordsvikt" som jag skrev om förut. Tragiskt att jag kan ha gått upp så mycket i vikt. Men nu jävlar. =) Har inga pengar att köpa mat för heller så nu går det bra haha.

Ska snart iväg för att ha möte med gruppen och förhoppningsvis sätta ihop arbetet som vi vill lämna in den här veckan. Men jag skäms för att visa dem min del av arbetet. Jag har aldrig skrivit något så dåligt i hela mitt liv. Var så trött och hade sådan ångest igår natt när jag skulle fixa det sista. Först var jag p åett intensivpass, sedan hetsåt jag och spydde fyra gånger när jag kom hem bara för att gå och skära mig (första gången på länge, fan också). Gissa om jag var utmattad efter det.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gumman det måste ha tagit mycket på krafterna:( <3



Sv: Det är verkligen drömkroppen:)

JAAAA klart jag vill ses!! :D:D Saknar dig också massor har verkligen räknat ner hela hösten/vintern haha. Men DEt går bra vilken dag som helt förutom lördag för då ska jag se KAPTEN RÖD <3333 xD



VI ses snart, Kramar <33

2011-12-12 @ 17:33:38
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0