Mysmorgon

Nu har jag varit vaken sedan halv sju och kollat på Lucia på TV. Mysigt. Har ätit havregrynsgröt med kanel och lättmjölk och druckit te. Ville först inte äta alls men kom på att jag åker in till stan sedan för gruppmöte och sedan går direkt till träningen ikväll. Kommer inte hem förrän nio och vill inte svimma på träningen. =)

Har gått ned mellan 0,3 och 0,4 kilo sedan igår. Det känns sjukt skönt men jag är livrädd nu inför hemfärden över jul då jag inte kommer kunna spy eller svälta som jag vill.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja så fort som möjligt tycker jag låter jätte bra! Men du vill säkert pusta ut på fredagen så söndag kanske? :)

Hihi jag kan filma så du får se ;) ( om man nu får filma, hoppas hoppas!! )



Kram <3

2011-12-13 @ 13:08:46
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0