Paarteyy



Hej på er.

Igår blev det fest trots att jag som vanligt kände mig skapligt motsträvig och bitter innan. Men det var trevligt. Nästan hela min klass var på plats på förfesten och sedan drog vi vidare till krogen. Kändes som att ha klassfest igen haha. Det har faktiskt varit riktigt skönt att vara social hela den här veckan, nu känner jag mig som en människa igen snarare än en levamde död. Tyvärr har jag gått upp i vikt. Väger nu bara två kilo mindre än min maxvikt. Förut vägde jag ju fyra kilo mindre.

Snart ska jag börja röra mig mot ett intensivpass på friskis. I fredags lovade jag mig själv att aldrig mer träna bakis. Det har jag redan förträngt. Gah jag hatar att den snygga killen alltid står på nästan samma plats som mig. Det är vidrigt att vara bakis och trött i kroppen men ändå inte våga ge upp för att det skulle kännas pinsamt. Jäkla stolthetstänkande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0