Plugg och ångest



Hej på er.

De senaste dagarna har jag haft en ren fruktansvärd ångest och jag vet inte ens varför. Eller ja, en del av det är väl antagligen att jag ser ut som ne jäkla flodhäst och nästa vecka ska jag hem och träffa familj och vänner. Jag vill verkligen inte äta längre som tur är. Jag måste hamna på minus varje dag fram tills det att jag åker hem. Så idag blir det bara en proteindrink innan träningen för att undvika att svimma och kanske ett glas glögg eller varm mjölk ikväll för att jag fryser så jävligt hela tiden.

I övrigt är det pluggångest som gäller. Egentligen är kursen jag går just nu nästan pinsamt enkel jämfört med den förra. Ändå lyckades jag spika VG på alla uppgifter i förra kursen som var sjukt tung och lyckades med konststycket att få U på första uppgiften i den här kursen. Jag skäms! Nu är jag verkligen omotiverad att ta tag i de resterande uppgifterna som jag dessutom itne förstår ett jota av.

Nu är det åter till plugget som gäller så jag får komma iväg på träningen någon gång. =)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja det skulle ha varit riktigt roligt att bo i samma stad som dig för då skulle jag inte sakna ihjäl mig efter dig :)



Åh jag måste också ha minus på vågen nu. Jag kommer fan skämas om jag är så här fet :(



Kram <3

2011-12-07 @ 13:37:00
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0