Proppmätt


Dags att uppdatera mitt bildförråd känner jag. =)

Hittils idag har jag druckit ett glas varm mjölk med kanel och jag är proppmätt. Funderade nästan på om jag skulle gå och spy upp mjölken men insåg att det vore ovanlit dumt, till och med för att vara mig. Undrar om jag tar mig igenom intensivpasset på bara ett glas mjölk under en hel dag eller om jag borde äta typ ett ägg eller något också?

Anyway, jag kommer aldrig gå ned i vikt. Står verkligen och stampar på samma vikt hela tiden nu och det spelar ingen roll vad jag gör. Så jävla frustrerande rent ut sagt. Efter träningen i fredags tänkte jag på fullt allvar kräkas upp vattnet som jag drack bara för att slippa vätskevikten. Störd tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0