Tar aldrig slut



Och så var julafton över igen. Men inte fan tar ätandet slut för det. Idag ska jag fetta till mig ännu mer. Först kommer F med familj på jullunch vilket iof ska bli trevligt. =) Om jag bara slapp maten. Sedan ska jag till mamma och fira jul med den sidan av släkten. Snälla någon, döda mig. Jag har gått upp ett kilo och i vanliga fall skulle det inte kännas såå hemskt men det ser ut som att jag har gått upp fem kilo. Helt svullen och äcklig. Dubbelhakorna är helt vidriga just nu. Måste svälta från och med imorgon och tills jag åker tillbaka till Kalmar men det kommer aldrig gå om jag ska bo hos min matglada mamma nu. Åhh jag vägrar att se ut så här när jag kommer till ABC.


Kommentarer
Postat av: S

Jaa jag hatar att se ut såhär.. varför ska det alltid vara så mycket mat över jul?!? HATAR DET! men vi klarar det, right?

2011-12-26 @ 13:27:33
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0