Resa och motivation

För första gången på länge har jag ångest istället för att känna mig likgiltig. För första gången på länge känner jag mig uppriktigt äcklad av mitt beteende istället för att fortsätta i samma banor utan att egentligen bry mig. Jag är stor som ett jävla hus och ser bara fett när jag ser mig i spegeln, Det bästa, eller möjligtvis det värsta, är att jag älskar det. Jag älskar att känna den här ångesten. Trots att den är outhärdlig betyder det ändå att jag har en chans att komma tillbaka dit jag en gång var. Ja, jag föredrar nog faktiskt att må dåligt men att känna mig tillfreds med min kropp än tvärt om.

Nu har jag ännu en faktor som motiverar mig. Har bokat en resa tillsammans med en kompis i juni. Längtar sjukt mycket men vill inte visa mig på stranden så här. Speciellt inte då min kompis är typ underviktig.


Kommentarer
Postat av: selena

åh jag förstår precis vad du menar.

vi borde kämpa oss ner tillsammans!

2011-02-27 @ 00:18:15
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag har hamnat i hetsträsket igen ... fan!!

Hur går det för dig?



KraM <33

2011-03-02 @ 10:24:48
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: åh det låter inte alls kul. Du hade nog mkt värre än mig men ont hade jag iaf och dom sa det samma till mig att jag har ett virus men i mitt fall verkar det som att dom hade rätt den här gången iaf för jag har inte lika ont längre så halsen är mkt mkt bättre nu :) Men febern är tillbaka igen så frisk är jag inte xD

Träningen går ju inte alls nu eftersom att jag vill bli frisk men maten ska jag verkligen tänka mig för två gånger innan jag tar nått för den vikten jag har nu är verkligen inte okej! Mamma är till och med smalare än mig nu!!



Ha det bra! :)

KraMar <3<3

2011-03-13 @ 19:28:28
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0