Hets helt enkelt

Nu har det stått stilla här på bloggen ett tag. Det har varit överväldigande att komma hem och jag är nog faktiskt lite i chock fortfarande. Det känns som att livet jag har levt i nästan ett år nu bara har varit en dröm som jag nu vaknat upp ifrån. Jag har inte tillgång till våg nu men jag vet att jag har gått upp i vikt. Jag känner det plus att jag är helt uppsvälld. D.v.s att jag är helt svullen runt magen även om jag inte nödvändigtvis har gått upp massor i vikt. Hatar hetsmage av hela mitt hjärta!

Men det är skönt att vara hemma hos nära och kära igen. Har börjat på mitt sommarvikariat nu också. Gick sista introduktionen igår kväll så nu är jag livrädd för att klara mig själv haha. Jaja, nu är det varmt och jag bara svamlar känner jag. Skriver igen när jag har något att uppdatera om. :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej! Hur är det? :) Är du hemma nu?

Det skulle vara roligt om vi bestämde några dagar i veckan när vi kan gå/jogga spåret ;) Det är roligare att träna tillsammans tycker jag och då får vi också chansen att ses oftare så som vi gjorde förut på sommrarna eller om det var sommaren^^ och så blir man nog mera peppad om vi tränar tillsammans och ses lite oftare. Hoppas hoppas att det funkar för dig trotts jobbet.



Kramar <3<3



2011-06-29 @ 12:10:55
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0