Ruta ett



Jag har inte ens vågat väga mig igår eller idag. Jag har ätit så ofantligt mycket. Det värsta är att jag tänkte fasta hela denna vecka då jag vet att jag kommer äta onyttigt på söndag, åtta timmar på en flygplats inbjuder till överätning. Men nu har jag säkert gått upp allt som jag hade gått ner. Åh jag kommer bryta ihop. Har redan ätit choklad (hej PMS) idag men det får bli det enda. Imorgon får bli en matfri dag och på lördag ska jag äta pyttelite då L tar studentexamen då. Måste väga mig imorgon men vågar inte. Jag känner för att skära men jag ska inte. Inte nu. Inte precis innan sommaren när jag precis har fått allt att blekna bort.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Jag har nog inte varit så här kär förut :) men hon och jag smsade igår natt och jag ska sova hos henne i natt, så jag tror att det kommer lösa sig.



Det här med att skära sig..asså jag är så fruktansvärt dålig på att hantera min ångest ibland. Jag skar mig på låret igår för jag tänkte att det kan jag dölja lätt. Men jag fattar inte att man kan tycka så bra om att skära sig...hm.



Kramar <33

2011-06-02 @ 13:28:36
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0