Tusen bitar

Det känns som att mitt hjärta ska brista och gå i tusen bitar vilken sekund som helst. Jag är ett emotionellt vrak och har kämpat mot gråten precis hela dagen. För en gångs skull handlar det inte om ångest eller maten. Det handlar helt enkelt om att jag inom några timmar ska lämna en stor del av mitt liv bakom mig. Överge allt och alla som jag har lärt mig att älska här borta för att återvända till andra människor som jag också har saknat för jävla mycket. Åh, varför kan jag inte bara dela på mig? Hatar att visa känslor inför andra men snart brister det verkligen.

Uppdaterar mer imorgon eller på måndag. Då uppdaterar jag från Sverige.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hur är det att vara i sverige igen? :)

När tycker du att vi ska ses?



Kramar <33

2011-06-09 @ 21:55:48
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0