Orkeslös



Jag orkar inte med det här längre. Det tog ungefär en vecka för mig att tappa motivationen igen och efter att ha spenderat en helg med mamma och T i Helsingfors så har jag antagligen gått upp sjukt många kilon. Har int vågat väga mig än men imorgon måste jag ta tag i det. Om två månader är det typ sommar och jag vägrar att se ut så här då. JAg har sagt så många gånger att jag ska ta tag i det här och en gång för alla gå ner i vikt igen men jag orkar inte. Det finns ingen energi till det. Men det måste gå. En portion havregrynsgröt om  litervis med te/kaffe för att hålla mig vaken om dagen är det som gäller nu. Så ska jag hålla på tills jag har gått ner all vikt igen eller tills pappa och resten av familjen kommer på besök i slutet av april. Då måste jag åtminstone äta normalt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

det går åt helvet för mig med :'( Fan jag orkar inte...

Vi vill ju bli smala och det ska vi bli en dag för det har jag bestämt!<3

Det låter bra med gröt och kaffe/te



KraMar <33

2011-03-29 @ 21:33:38
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0