Styrka

Frånvaro, frånvaro. Alltid samma visa men nu ska jag blogga ordentligt igen. Mest för att motivera mig själv.
Känner mig stark idag. Solen skiner, jag har ätit 50 kcal idag, har inga planer på att stoppa i mig någonting mer och ska träna bort de där äckliga kalorierna ikväll. Den här gången måste det hålla i sig. Jag är så rädd att tappa kontrollen igen men det får inte hända. Jag har tre månader på mig att gå ner all vikt igen och det borde gå...med marginal.

Igår hittade jag min gamla blogg från 2008, när jag var som smalast. Det var minst sagt motiverande läsning måste jag säga så den får bli min nya thinspo när allt känns motigt och tungt.

Jag kommer inte alls ihåg vad som har hänt sedan jag skrev sist bortsett från att jag nu är i Finland och har haft en helt sjuk hetsätarperiod. Men jag uppdaterar om det senare.

Kommentarer
Postat av: selena

de e lugnt, roligt att du är tillbaka :)

du kan gå in på min blogg igen så ser du att jag precis skrivit lite om bantningspillerna.. bara nått inlägg ner :)

2011-03-18 @ 08:19:22
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja det är jätte skönt att jag mår bra igen för det var verkligen hämsk att ha så där ont i halsen :S

Om jag säger så här jag ser gravid ut om magen haha xD och jag går inte ut utan att dra in magen. Men jag är motiverad och ska bli smal nu :)

Okej ja det kan ju vara båd bra och dåligt med att du har börjat spy det beror ju på hur jag ska tänka som sjuk eller som frisk :P men du kanske kan över gå sen till att äta små portioner ist för att spy?



KraMar <33

2011-03-18 @ 08:19:48
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: din bästis!<3

du vet redan vad jag tycker! o du är bra som tränar! men ät nyttigt!:D älkar dej oavsett!<3

2011-03-19 @ 16:24:23
Postat av: Felicia

Sv: Ja det är det verkligen :O

Men jag måste säga att det går ganska bra för mig just nu för jag har gått ner i vikt :)

Och jag är också motiverad nu så det känns bra.



KraM<33

2011-03-20 @ 17:20:04
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: maggie

wow, jag gick just igenom din blogg och jag fattar inte hur du gör det! hur lyckas du stå emot mat? jag ska inte prata om mig men jag lyckas inte alls gå ner i vikt och kan inte spy. det låter skitkonstigt men det går bara inte. vad äter du vanligtvis? skulle du kunna göra ett inlägg om hur din mest framgångsrika vecka såg ut? tack// maggie

2011-03-21 @ 18:33:25
Postat av: J

Hej Maggie.



Förlåt att svaret har dröjt men jag hoppas att du ser det här i alla fall eftersom du inte har blogg. Jag svarar på din fråga i nästa inlägg. :)

2011-04-12 @ 18:25:21
URL: http://emptyispure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0