-0,6 kilo



Idag fick jag äntligen chans att väga mig igen. Jag hade visserligen ätit väldigt, väldigt lite innan vägningen men strunt samma. Sedan i fredags har jag gått ner 0,6 kilo vilket innebär att jag har mindre än två kilo kvar till mål nummer ett. Men det är konstigt för jag känner mig mycket tjockare nu än jag har gjort tidigare när jag har legat på den här vikten. Imorgon kommer jag antagligen ha gått upp i vikt då jag har ätit en muffins idag utan at spy och efter det har jag "ätit" bröd. Med ätit menar jag att jag har tuggat och sedan spottat ut brödet men man får ju ändå i sig lite kalorier.

Idag har jag också haft rejäla yrselkänslor till följd av kaloriunderskott och det känns underbart. Varje gång jag reser mig svartnar det nästan för ögonen och mina ben börjar kännas svaga. Jag borde tycka att det är obehagligt men det känns snarare som att jag har hittat mitt sanna jag igen. Min hjärna har återförenats med min själ på något sätt. Även om jag har gått upp några hekto imorgon måste jag komma ihåg att jag faktiskt har gått ner sju kilo från min högsta vikt och fem kilo de senaste tre månaderna.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag säger det igen du är grym vännen!! 7kg riktigt bra :) Jag blir så gald av att läsa i din blogg när det går bra. ( men jag menar inte att du inte ska blogga om det skulle gå dåligt nån gång ;))



Jag fick i mig för mycket igår du kan se på minn blogg... men jag tänker köra på 3dagars fasta från och med idag :) Jag är motiverad och det känns helt rätt för att rätta till mitt mistag som jag gjorde igår.



stay srong girl! :)

Kramar <3<3

2011-05-22 @ 15:10:11
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0