+0,4 kilo



jag har gått upp 0,4 kilo i helgen och det är verkligen inte okej. Och hur hanterade jag det beskedet? Jo, jag "firade" min viktuppgång med att äta ännu mer. Jag är äcklig! Nu får det vara nog. Två kilo till så är jag till och med långt under min första målvikt. Hur svårt kan det vara egentligen?

i lördags var det som sagt fest och jäklar vad jag kommer sakna de här människorna när jag åker hem. Många hade jag träffat förr och några var nya ansikten men de är så jäkla goa och sjukt roliga. Jag hatar som sagt sociala tillställningar med mycket folk men för en gångs skull har jag hittat en stor grupp där jag är bekväm och då är det dags att åka. Någonting positivt är i alla fall att jag nyss såg bilderna från helgen som kommit upp på kära gamla facebook. Jag jämförde dem med bilder från förra sommaren och såg att mitt ansikte faktiskt var smalare. :D Great. Dubbelhakan borta, check. Nu är det gäddhänget, äckellåren och putmagen kvar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Härligt att se skillnad :D Vi fixar det här nu!



Kramar <3<3

2011-05-30 @ 16:11:35
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja hatar verkligen :( Det är verkligen omöjligt för mig att fasta när jag har mens sjukt..

Men jag har gjort ett träningsschema haha :) för jag måste verkligen komma igång med träningen igen det här går inte.

Hur går det för dig nu tränar du nått?

2011-05-31 @ 12:42:39
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Ja det förstår jag, skönt att kunna handla mat själv.

Självklart vill jag ta promenader med dig :D



Kram <33

2011-05-31 @ 13:31:59
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0