0,6 kilo



Äntligen! Jag har gått ner 0,6 kilo från igår och har nästan exakt ett kilo kvar till mitt första och viktigaste mål. Detär nämligen min gamla vikt som jag har strävat efter i två års tid. Det var välbehövligt. Igår höll jag på att bryta ihop för att det stod stilla hela tiden. Tyvärr firade jag denna framgång med att äta! Äckligt men sant. Det kommer antagligen synas på vågen imorgon men jag ger inte upp. Jag ska ner ett kilo till, till att börja med.

Det konstiga är att jag är långt ifrån lika smal som när jag vägde så här mycket förra gången. Jag ser fortfarande asfet ut och mina höftben syns nästan inte alls. Förra gången stack de ut massor. Inte okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0