Ett hekto



Jag har bara gått ner 0,1 kilo från igår trots att jag skötte mig. Men jag är motiverad i alla fall. Däremot är ajg lite orolig för morgondagens vägning då vi var bortbjudna idag. Jag åt en halv karelsk pirog utan smör men har helt sjuk ångest. Det känns som att den pirogen kommer få mig att gå upp tio kilo tills imorgon. För övrigt har jag ätit en tallrik havregrynsgröt idag plus pyttelite glass som jag spydde upp tack och lov. Håll tummarna för att jag inte har gått upp imorgon. Ett hekto till så är jag under smärtgränsen. Imorgon kommer det gå bra för då är O hemma halva dagen och jag vågar inte äta då. Tyvärr är han ganska uppmärksam, brukar alltid fråga m jag har ätit ordentligt och så.

Känner för övrigt att det är dags att ordna nya bilder till bloggen så jag kanske blir motiverad att skriva lite oftare.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Åh tack tjejen! Haha ja det är lätt hänt, det är samma med mig jag känner att ätstörningen (oj va fult det låter när jag skrev hela ordet xD) har tagit ett fastare gräpp om mig men jag är bara glad för det :)

Ja det var rätt tuff sommar/höst för mig förra året sjönk rätt djup men jag tror att det inte kommer att hända igen eftersom att jag inte har lika lätt längre för att få tag på röka. Förra året fans ju rökat framför ögonen på mig varje dag. Sist jag köpte en 5a brunt så kostade det 500:- och jag är nästa 100 på att det kostar så nu med. Men jag kan ju säga att vi som köper blir lurade för det ska inte kosta så mycket men men man kan inte göra något åt saken dom som säljer har ju "makten".

Hur är rökat i Finland?

Kram kram <3

2011-05-18 @ 21:59:33
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Juste jag tycker du absolut ska uppdatera mycket mera i bloggen ;) Det är roligt att läsa och så hänger jag med lite mera i svängarna hur du har det och hur det går.

2011-05-18 @ 22:01:28
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0