Frustrerad



Jag är så fruktansvärt frustrerad just nu. Jag har gått ner 0,1 kg sedan igår och sedan i lördags har jag gått ner 0,2 kg totalt. Trots att jag nästan inte har ätit! Jag hatar att komma till viktplatåer där man bara står stilla hur länge som helst för det är riktigt svårt att hålla motivationen uppe då. Finns det något jag kan göra föra tt gå ner snabbare nu eller är det bara att vänta tills man har kommit förbi platån? Åhh det här måste gå över fort för jag står inte ut längre. Vill se resultat nu på en gång.

Men jag fortsätter att kämpa. Jag har visserligen ätit lite ris idag men jag spydde efteråt. Däremot fick jag nog inte upp mer än hälften.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja det är verkligen nya tag i morgon. Jag vill fasta eller det ända som jag skulle kunna få i mig om dagen är 1 dl yoghurt. Inget mer. Det skulle va så jäkla skönt om jag kunde hålla mig till det.



Kram <3<3

2011-05-25 @ 22:48:09
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0