Grilla



Grillning på gång här hemma! Det är inte okej på något sätt men jag ska komma undan denna fettdrypande middag. Däremot vet jag inte hur än. Av någon märklig anledning är både O och A ganska misstänksamma. Om de inte har sett mig äta på länge frågar de alltid "Har du verkligen ätit ordentligt idag?" eller liknande. Jag förstår verkligen inte varför. Det är ju verkligen inte så att jag är oroväckande smal eller tränar överdrivet mycket just nu. Så, kontentan är att jag inte vet hur jag ska göra för att slippa äta så mycket vid middagen för jag kan inte spy när alla är hemma. Får fundera på det, återkommer med uppdatering.


Kommentarer
Postat av: Felicia

åh vilken fin bild :)

Sv: Nej jag ska försöka men det är så lätt hänt men jag ska verkligen tänka på det där med 600kcal, men det får bli efter fastan heh x)

Ja men vi får peppa varandra och försöka hålla igång motivationen. Ja jag tror också att vi båda kommer att klara våra mål och det är ju jätte motiverande tycker jag :)



Kram <3<3

2011-05-22 @ 16:13:33
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0