Hemlängtan

Vad är det egentligen för mening med att ha en blogg när man aldrig skriver? Jaja, den får finnas kvar i alla fall så att jag kan uppdatera när jag orkar och har tid.

Mina hetsätarattacker tar aldrig slut. Jag tror att jag har hetsat varje dag den senaste månaden och det värsta av allt är att jag nästan aldrig spyr längre. Från och med nu ska jag prova min bikini varje dag och ställa mig framför spegeln för att granska hur allt äckligt fett dallrar. Om inte det kan avskräcka mig från att äta så kommer jag aldrig lyckas. Konstigt nog så har jag faktiskt gått ner lite i vikt den här veckan.  Tre kilo till innan jag åker så kan jag åtminstone vara halvnöjd.

Undra på att åka så har jag en fruktansvärd hemlängtan just nu. Om exakt tre veckor här jag på svensk mark igen och det känns så underbart. Tyvärr kommer det blir tre väldigt långa veckor. Jag står inte ut längre. Vill bara åka hem till mina nära och kära som alltid finns där för att stötta mig i vått och torrt. dessutom längtar jag hem så att jag får träna ordentligt igen. Sedan jag kom hit har jag gått miste om en av de viktigaste delarna i mitt liv, träningen! Det är inte okej på något sätt.

Nu måste jag gå ner minst tre kilo till. Om jag bara kan komma ihåg att uppdatera här nu så ska jag börja skriva hur mycket jag har gått upp eller ner varje dag. Min vikt vågar jag inte skriva när jag fortfarande är så här fet men jag kan försöka att skriva vad jag har ätit även om det kan blir lite för ångestladdat vissa dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0