Hets eller svält?



Jag tänkte precis skriva att jag har hetsätit idag men när jag tänker efter så har jag faktiskt inte det. Det är bara så att mitt sjuka jag börjar komma fram igen då jag börjar inbilla mig at tjag har hetsätit då jag i själva verket knappt har ätit alls. Idag gjorde jag i ordning havregrynsgröt som jag inte klarade av att äta upp på grund av ångest. Sedan åt jag en pyttebit fetaost för att visa familjen att jag äter något. Mer tänker jag inte äta idag. Dessutom visade vågen 0,7 kilo mindre imorse än den gjorde igår och därmed är jag långt under smärtgränsen.

Nu gäller det bara att hålla motivationen uppe så jag inte tror att jag kan börja äta mer bara föra tt jag har gått ner några kilo. Det känns verkligen som att jag har ätit mycket idag och drför går jag nog upp i vikt tills imorgon men hoppas inte. Det här måste hålla i sig. Jag vill inte äta längre. Jag hatar mat...ska jag i alla fall inbilla mig när hetssuget återvänder. För förr eller senare kommer det tillbaka även om det går bra just nu.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Woow -0.7kg jätte bra :D fortsätt så!

2011-05-19 @ 18:55:49
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: åh tack så mycket :) Det var en läsare som ville att jag skulle skriva om "min älskling" haha så nu har jag gjort det men egentligen ville jag berätta för dig inr eftersom att jag är bi men det gick ju bra ändå hoppas jag ^^

Jag berättade för mamma först, för hon har inte vetat något om min läggning eller det har väl ingen haha men det första hon sa " nej är du gravid?!" och då sa jag " nej jag tänder på både killar och tjejer" Då drog hon en suck av lättnad och sa " gimme five" hahahaha!!!



Kram <33

2011-05-19 @ 19:25:11
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: ne men precis för mig är det ingen stor grej så men vissa kan ju ta det lite hur som hellst man vet ju aldrig ^^

Asså jag har ju kännt att det har varit så för mig sen högstadiet men det blev liksom bekräftat nu när jag träffade A.

Haha ja hon är skön ändå.



Kram <33

2011-05-19 @ 20:26:38
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0