Island - jordklotets böld



Hela den är dagen är åt helvete rent ur sagt. För det första visade vågen exakt samma vikt som igår och även om jag inte har hetsat idag har jag ätit lite utan att spy så det är tillräckligt för att jag ska gå upp i vikt tills imorgon. Jag har visserligen tuggat och spottat ut det mesta men inte allt. Så nu är jag livrädd för morgondagens vägning. Får inte tappa motivationen nu när det väl har känts bra under en period! För det andra är det riktigt dåligt väder här. En liten löjlig sak egentligen men jag blir trött och grinig när det är mörkt ute och det påverkar min motivation med maten också.

Slutligen...ingen har väl missat att en av Islands alla vulkaner har fått utbrott igen? Kan det aldrig hända i januari eller något när man inte behöver ta sig någonstans i alla fall? Jag måste verkligen hem om två veckor för jag är bara ledig en dag innan jag börjar jobba och jag vill inte vara här en dag till om jag inte måste. Är dessutom orolig att det håller i sig ända till Turkietresan...


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är duktig du har inte hetsat! Det är bra. Tappa inte motivationen, vi gör det här tillsammans :)



Kramar <33

2011-05-23 @ 19:45:47
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0