Mia



Jag har gått ner 0,3 kilo från igår. Inte mycket men å andra sidan har jag nog inte så mycket mer vätskevikt jag kan förlora så då går det lite långsamare. Hoppas på att gå ner 0,4 kilo tills imorgon för då har jag bara två kilo kvar till mål nummer ett. Det känsns dock som att jag kommer ha gått upp i vikt. Precis som igår känns det som att jag har hetsat trots att jag inte har det. Det jag har ätit idag är mozzarellaost som jag sedan spydde upp. Om jag räknar med att några kalorier stannade kvar i kroppen borde jag hamna på cirka 100 kalorier idag.

Förresten, bara jag som tycker det är lite komiskt med den typen av bild som jag har lagt upp i det här inlägget? Det ser så glamouröst ut men hur glamouröst är det egentligen med kräk i håret, på fingrarna, i ansiktet, en helt nedspydd toalett, såriga knogar, trasig hals o.s.v? Kan den här typen av bilder påverka lättpåverkade unga tjejer och killar då de luras att tro att det är någonting fint med ätstörningar när det i själva verket är det mest smutsiga, lögnaktiga och pinsamma man kan drabbas av? Det finns många frågor men inte lika många svar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är grym! Fortsätt så här.



haha jag håller med dig om bilden. Det är ju inte alls glamouröst i verkligheten x)



Kramar <3<3

2011-05-20 @ 19:39:55
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0