Skogskaskad



Här kommer en uppdatering angående grillningen. Det gick helt okej. Eftersom jag inte äter kyckling eller korv så kom jag undan med lite sallad och en tredjedels majskolv. Men nu ska ni få höra någonting som inte kan vara helt normalt. Efter maten kände jag mig mätt och fick ångest så jag bestämde mig för att gå ut och springa i skogen. Men vad gör jag? Jo, jag springer typ 100 meter, går upp en bit i skogen och spyr upp det jag hade ätit innan jag gick ner igen och fortsatte med min springrunda. Verkligen inte normalt att spy upp sallad som knappt innehåller kalorier men jag är nöjd över att jag gjorde det.

Springrundan var konstigt. Vissa stunder blev jag så triggad av ångesten att det gick bättre än vanligt, andra stunder började jag hyperventilera av ångesten så jag var tvungen att sätta mig ner. Till slut orkade inte benen bära mig längre så jag gav upp. De skakade och det kändes som att jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst. 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Som tur är så hetsar jag inte längre eller jag har inte gjort det på ett väldigt bra tag nu så jag anntar att den tiden är förbi nu skulle nog inte kunne leva med det om jag gjorde det ( = ångest som in i helvete) Men jag klarade inte att börja fasta idag :( men jag ger inte upp jag gör ett nytt försök i morgon! Inge bra att deppa ihop för då går det iaf inte bra.



Kram <3



Föresten va du är duktig du kommer ju garanterat se nått minus på vågen i morgon :)

2011-05-22 @ 19:38:51
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0