Aj som fan



Faan vad ont jag har i mina benhinnor. Har tränat som vanligt den här veckan med hjälp av voltaren gel, tabletter, tigerbalsam, is och bandage. Det får jag betala för nu. Funderar på att hoppa över träningen imorgon...kanske till och med vila hela veckan. Saken är den att ledarna på friskis kommer vara borta hela helgen så de passen blir ändå inställda. Kanske borde jag passa på att vila benhinnorna den här veckan å? Men jag får ångest bara av tanken. Vad fan ska jag göra i en hel vecka om jag inte tränar? Sitta och stirra in i väggen i en vecka? Ångest, ångest, ångest. Hatar mina ben.

Vikten ska vi inte ens tala om. Det spelar ingen roll vad jag än gör. Jag går helt enkelt inte ner i vikt. Visserligen har jag hetsat en del den senaste tiden men inte ens när jag sköter mig så går det bra. Vet inte vad jag ska ta mig till. Väger så fruktansvärt mycket just nu.

Vad sägs om en vecka utan träning men där allt som kommer ner i min mage också måste komma upp igen? Då kan jag åtminstone fördriva tiden denna värdelösa vecka med att spy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0