Allt på en gång



Nu kommer averkligen all skit på samma gång. Benhinneproblem, förkylning med slemhostan från helvetet, feber och huvudvärk för tillfället. Då ska jag kanske tillägga att jag är den typen av person som aldrig någonsin klagar över sådant. HAr extremt hög smärttröskel och märker oftast inte ens om jag är sjuk.

Men, trots detta blev det faktiskt ett pass på friskis igår. Två dagar i rad har jag tänkt att jag ska vila men ju närmare passet kommer desto friskare och mer skadefri blir jag (placeboeffekt någon? haha). Så det slutar alltid med att jag går dit ändå. Idag vilar jag för att kunna ta mig igenom intensivpasset imorgon. Tänker ta mina superstarka panocod om det gör ont.

Maten har definitivt inet gått bra idag. Vet inte vad jag väger men har överätit bröd. Men när jag tänker efter har jag inte ätit någonting annat bortsett från proteindrinken till frukost. Mina gränser för vad som är en dålig matdag sänks hela tiden och det är ju ändå riktigt bra.

By the way...om jag fick se ut som hon på bilden skulle jag vara sjukt nöjd även om hon inte är trådsmal. Jag vill vara vältränad och smal! Hm...börjar mitt ideal kanske ändras lite? Mer magmuskler än hon på bilden vill jag däremot ha.


Kommentarer
Postat av: sofie

jönköping, var bor du?

2011-11-10 @ 22:29:35
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: Anonym

Försöker peppa mig själv med en tävling, du får gärna vara med! :)Vikt tävling så klart, mest för att man själv ska bli motiverad. Kram <3

2011-11-12 @ 21:25:04
URL: http://cayline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0