Benhinneinflammation



Jag är på sjukt dåligt humör just nu. För det första har jag antagligen åkt på benhinneinflammation. Eller åtminstone förstadiet till benhinneinflammation. Men det lär ju utvecklas eftersom jag verkligen tokvägrar att hoppa över träningen i flera veckors tid. Knaprar voltaren och hoppas att jag inte kommer få träningsförbud i flera månader sedan. Om det händer vet jag vem som kommer behöva läggas in på psyket och nej jag överdriver inte. Det värsta jag vet är människor som säger "Vila några veckor nu så slipper du bli tvingad till flera månaders vila sedan". Det är som att säga till en heroinist att håll upp en vecka nu så känns det nog bättre senare. Jag tvekar inte en sekund att dra den paralellen för jag är så fruktansvärt beroende av träningen. Skulle på riktigt hellre dö än att behöva sitta hemma och stirra när jag vet att jag kunde ha tränat.

Dessutom, som om det inte vore nog. Igår när jag väl tagit mig igenom mitt träningspass och skulle hem fick jag en riktig jävla punktering på min cykel. Skitkul! Måste få den till en verkstad på något sätt men i den här jäkla staden kan man inte ta sig någonstans utan cykeln! Taxi kan inte ta med den, man får inte ta den på bussen, de från verkstaden kan inte hjälpa till. Jag kan definitivt inte bära den på ryggen i tre kilometer. Åhh jag haatar att bo i en stad där jag måste klara av allt på egen hand.

Var tvungen att skriva av mig.

Skriver mer om maten, vikt o.s.v senare.


Kommentarer
Postat av: sofie

ååh jag hade nog också dött om jag var tvungen att sluta, jag har ju oxå problem

2011-11-09 @ 14:17:32
URL: http://specialsecrets.blogg.se/
Postat av: sofie

jag åt några tabletter mot det först och vilade i tre veckor!!! fast det gjorde tyvärr lika ont när jag började träna igen men nu skiter jag i det och tränar ändå, det går som tur är lite i perioder

2011-11-09 @ 20:52:12
URL: http://specialsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0