Det går nedåt



Har aldrig känt mig så harmonisk som nu samtidigt som jag aldrig har känt mig så jäkla kaosartad. Hur nu det går ihop. Harmonisk efter att äntligen ha fått träna igår. Kaosartad och ångestfylld av okänd anledning.

Jag har bara gått ned ett hekto från igår. Surt eftersom jag skötte mig så bra men det kunde ju ha varit värre. Idag hade jag ett litet snedsteg men jag tror att jag fick upp det mesta i alla fall. Det bästa är att jag åtminstone är motiverad just nu. Det behövs verkligen efter en låång tid av likgiltighet. Det konstiga är att jag inte behöver kämpa särskilt hårt för att hålla mig borta från mat just nu. Jag har nästan tappat matlusten. Enda gången jagä ter är när jag är riktigt, riktigt hungrig även om jag inte ens borde göra det.

Åh vad osammanhängande det här blev men jag orkar inte riktigt tänka just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0