Insomnia



Jag är helt slut mentalt just nu. Natten till idag kunde jag inte somna förrän halv sju på morgonen för att jag hade så stark ångest. Grät, skakade, fick andningssvårigheter, kunde känna varje hjärtslag så starkt att jag trodde hjärtat skulle explodera efter ett tag. Fruktansvärt obehagligt. Idag har det varit bättre men nu börjar det komma tillbaka igen. Behöver jag säga att jag inte direkt ser fram emot att försöka somna inatt heller? Förstår inte hur allt kunde vända så fort. För några veckor sedan var jag lyckligare än någonsin förr utan någon egentlig anledning. Men helt plötsligt börjar jag få de starkaste ångestattackerna jag någonsin haft istället.

Vägde mig i alla fall inatt när jag inte kunde sova. Har gått ner i vikt och har nu 2,5 kilo kvar till min skräckvikt. Vad illa att jag kämpar för att gå ner till den vikten jag förut var livrädd för att gå upp till.

Känns återigen som att jag har hetsätit idag trots att jag har skött mig. Hm, mina tankar är helt upp och ned nu för tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0