Jag har inget liv



Det blev ingen yoga heller idag eftersom det var fullbokat redan när jag kom dit. Men det var nog lika bra för jag känner mig så fruktansvärt nere i alla fall. Känner att jag aldrig skriver något positivt här i bloggen längre men det kommer, jag lovar. Istället för yoga blev det dricka glögg och försöka ha trevligt för mig själv. SLutade bara med ångest och spyor. Jag har verkligen inget liv i den här staden, speciellt inte nu när jag inte får träna. Jag är helt jävla ensam och om jag skulle dö till följderna av bulimi så skulle det ta flera veckor innan någon ens märkte det.

Ursäkta för bitterheten men jag var tvungen att få det ur mig. Saknar hemstaden och alla fina människor som finns där så mycket att det gör fysiskt ont.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Snart är du här! Det är ju December på nolltid :) Du klarar det. Jag skickar Varma styrkekramar till dig <3

2011-11-22 @ 18:35:24
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

Sv: Vad bra att det värmde:)

Ja jag har gått igenom det är förut så jag ska klara det den här gången också trots att det är jävligt jobbigt och lätt retlig blir jag också fast det är ju inte så konstigt när man mår skit både psykiskt o fysiskt. Jag tror dig,träningen är ju typ ditt liv ^^ så jag förstår att det har varit jobbigt.



Kram <3

Kram <3

2011-11-22 @ 20:51:33
URL: http://myobsesssion.blogg.se/
Postat av: Felicia

OJ jag såg inte att jag hade skrivit kram så det blev två haha xD kul det ser ut.

2011-11-22 @ 20:52:24
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0